37+4 günlük hamileyim doktorum suyun azalmış az az gelmiş dedi ve nişanım da gelmiş artık açılmam da 1 cm ☺️
öncelikle şunu söylemeliyim ki nişanım kıvamı çok koyu beyaz bir şekilde geldi ve suyum da bir anda boşalmadı az az iş çamaşırım ıslanıyordu o şekilde anladım ve 2-3 haftadır ara ara sancılarım oluyordu bu ara çok arttı . Dün doktora muayene de gittik gelişimi oldukça iyi olduğunu ve artık doğabileceğini söyledi alttan muayene etti ve ederken canım yanmadı sadece sancım arttığı için ağrım oldu ve pazartesi salı ağrın şiddetlenirse gel dedi artmazsa çarşamba kesik geliyorsun dedi .
Hastaneye gittiğimde 3-4 cm açılmam olsun istiyorum ki suni sancı vermesinler öneriniz var mı kodlar açılmayı nasıl arttırabilirim