1yıl önce bir düşüğüm oldu . Bu ay adetim 8 gün gecikti ve mide bulantısı ,karında ve belde sancı sık ıdrara gıtme gbı belirtilerim vardı. Ben yine de emin olamadım .Dün acile gidip kan testi yaptrdım. Beta hcg 5000 lerde cıktı . Pazartesi günü de doktora gidecem. Bu değere göre kaç haftalığım acaba