Dlktpl Kızlar 10+2 haftalıgım grıbım gecmedı dr a da gıttım ama bogaz agrım cok fazla ıhlamur da ıcıyorum ama fayda etmıyor gecmedı bır turlu fikri olanlar var mı ;(