Glyzn NurEto [url=https://hizliresim.com/4pvNz7][img]https://i.hizliresim.com/4pvNz7.jpg[/img][/url] en son gecen ayın 26 adet gordum bu ay henuz gormedım son uc gundur ovulasyon testı yapıyorum cift cızgı goruyorum ama en son yaptıgımdakınde t cızgısı bu sekılde daha koyu cıktı yardımcı olabılırmısınız yorumlarmısınız
NurEto Glyzn adet günün geçti mi canm Ekim 26 damı adet oldun en son yani adetin geçtiyse ya hamilesin yada tekrar ovulasyon görüyorsun gebelik testi al yap canm bide
Akduygu Glc evet canım 😊 testte hiç çizgi yoksa boşsa gebelik yoktur. Ama yani çok çok çok az görebiliyosan hamilesindir.
Glc Akduygu benimkinde hemen anında çıkmadı ama 5 10 dakka belki 15 dakka sonra çıktı yinede var mıdır emin olamıyorum surelab marka ben bu markayı geçen ayda yapmıştım yine hafif çıkmıştı ama tabii 4 saat sonra falan 15 dakka uzun bir süre mi acaba
Akduygu Glc çok çok yeniyse on dkdada çıkabilir benimde hemen çıkmadı. Ovulasyon yapmıştım ve yumurtlamadan 12 gün sonra yaptım. Yani çok erkendi daha adetime vardı. Sen ovulasyon yaptın mı? Adetine ne kadar var? Birde sabah ilk idrarla yaptın di mi?
Glc Akduygu ewt ilk idrarla yaptım adetim bazen değişiyor genelde 40 günü geçmez ama şimdi 42 gün oldu yumurtlamam geç oldu yumurtlamadan 12 gün geçti
Akduygu Glc daha 12 gün olduysa çok silik olması normal. Elinde testin varsa sabah tekrar yap. Ben bi kaç gün yapmıştım sabahları gittikçe belirginleşiyor çizgi. Daha öncede böyle çıkmıştı demenize şaşırdım sadece. Bilemem belkide kimyasal gebelikti.