Alimsme yaklaşık 10-12 yıldır günde 1paket içiyordum, öğrendiğim gün 5. hafta bıraktım şuan 25.haftadayım sigara krizini, yoksunluğunu dibine kadar yaşadım hala ara ara yaşıyorum ve aşırı zorluyor bazen nasıl geçecek diyorım ama tek nefes bile çekmeyi hiç düşünmedim çünkü karnımdaki meleğin geleceğini sağlığını şimdiden kendi ellerimle mahvetmeye hakkım yok. Etrafımdaki insanlar nasıl bıraktın diye şaşırıyorlar çünkü sigara benim için resmen keyifti ama şimdi kendimle gurur duyuyorum💪🙏 bırakamıyorum yok olmuyor falan yok arkadaşlar, çok zor evet eğer isterseniz olur istemezseniz de bilmem kim hamileyken içmiş bebeğe bişey olmamış diyip içmeye devam edersiniz. Yapmayın masum yavrulara bunu🙏🌸