Ysssm benimde o dönemde hemen hergün ve çok şiddetli ağrıyordu,hergün 1 parol içiyordum dayanamıyordum sonra doktoruma söyledim magnezyum başlattı o gün bugündür baş ağrım yok diyebilirim. Eğer geçmezse nörolojiye git demişti ama gerek kalmadı şükür🙏Sizde doktorunuza bir söyleyin magnezyum çok iyi geldi