Aysel_bilgekaan Deliricem şu diş eti mi diş mi ağrıyor bilmiyorum varmı etkili birşey geçmesi için yardım lütfen
Sirius223 Aysel_bilgekaan karanfil yağı deneyin. Buz uygulayın, sirkeli su ile gargara yapın, sarımsak koyun. Dilerim birinden biri iyi gelir.
Aysel_bilgekaan Sirius223 geçmedi ya bir türlü şimdi diş acile gidicem birşey yapabilirler mi bakıcam Bi sanırım hamilelikte oldu çürük desen yok dolgunluk yok komple diş içleri ve etleri ağrıyor mahfoldum ya geceden beri😥
Ftszgn Aysel_bilgekaan merhaba benim de kabal tedavili disim 2 gündür berbat üzerine basamıyorum acile de korkuma gitmedim, bilgi verebilir mısınız gittiğinizde işlem yapabildiler mi
Aysel_bilgekaan Ftszgn gittim canım hava filan tuttu nerelerde ağrı var baktı ama işlem yapamayız dedi son 3 aylık dönemde yapılmıyo tedavi dedi sadece parol kullanabilirsin dedi sadece ve çürük varmış bende de
Ftszgn Aysel_bilgekaan eyvah son 3 aylik döneme girdim 🤦🏼♀️ o zaman doğuma kadar cekicez napalim ,benim kanal tedavili dişim bir de
kamileguveloztrk Bir çay bardağı sirkeye bir diş sarımsağı ortadan ikiye bölün 5 dk kaynatın sonra gün içinde ılık ılık gargara yapın neler çektim beni rahatlatan tek şey o oldu