Merhaba bayanlar. 34+1 iz. Ben yaklaşık 1 haftadır kum toprak aşeriyorum. Kanım düşüktü kan ilacı da alıyorum ama geçmiyor. Bende kaşık kaşık türk kahvesi yiyorum hiiiiç sevmezdim aslında türk kahvesini. İçtiğim zaman midem yanardı cayır cayır. Ama şimdi fincanın dibindeki telveyi yiyorum ama bastıramıyorum bu isteğimi. Napıcam bilmiyorum