Gamze_fy Slm kızlar canım çok sıkkın o kadar üzgünüm mi her dk ağlıyorum . Bebeğim biberona alıştı lütfen bi tavsiyeniz varsa söyleyin . Anne sütü için memeyi tekrar nasıl tutturabilirim . Ağzına dayayınca deli gbi ağlıyor çok kötü
Haribo42 Gamze_fy uyku arasinda veriyolar canim. Ve bazi anneler gezerek veriyo.. kimiside banyoda veriyomus nasil yapiyolar bilmiyorum ama en mantiklisi bence uyku arasinda ✋🏼
Kubuuu1 Gamze_fy emzirme danışmanına danışın bence yol yakınken döndürebilirsiniz asla pes etmeyin onlar sizi daha iyi yönlendirir her anne her bebek özeldir gözlemleyerek size yardımcı olur
Kubuuu1 Gamze_fy hastanelerde ilk gittiğinizde sanırım nasıl emzirilecegini gösteren hemşireler oluyor devlet Hastanesi'nde de vardır özelde de var onlardan yardım alın kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama 2 aylik olmadan önce döndürmek daha kolaymış
Gazell Ten tene temas beraber banyo yap ve banyoda emzirmeyi dene istediği zaman sakın zorla vermeye çalışma ara ara teklif et mümkünse sessiz karanlık ortamda ayrıca biberonu vermeyi bırak