Merhaba arkadaşlar 3 gün önce genel anestezi ile sezeryan doğum yaptım bugün hastahaneden çıkış yaptım fakat bugün ameliyat yerimin sağ tarafında sanki tabiri caizse kızgın bir maşayı sürekli değdiriyormuş gibi yanma var hatta bazen sağ tarafıma basamıyorum yürümede zorluk yaşıyorum bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı?Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?