FatmaNur1883 hafifletir canım biraz zaman ver kendine korkma hiç doktorun bebeğine iyi dediyse bi sıkıntı yok dediyse hiç evhamlanma.Hamilelikten dolayı biraz aşırı tepki veriyoruz hepimiz bende aynıyım.Ama olacak bunlar.Miniklerimiz büyüyor annesi ittiriyolar kaktırıyolae kendilerine yer açıyorlar şimdiden nazlanıyor masumun sen dediğim gibi ayağını falan da sıcak tut inşallah çabuk geçer hiç sıkma o gönlünü.Anneee tv var youtube da orda ceyda düvenci ayşe öner var onları izle demet tuncerin kanalı var Bir demet anne onu izle EVLAT diye bir kitap var Saniye Bencik KANGAL'ın onu oku gerçekten hepsi keyifli al battaniyeni ballı sütüni prensesler gibi keyfini sür.Her şey gönlünce olsun inşallah.