Sevgili anneler ve anne adayları sizden bir konu hakkında fikirlerinizi almak istiyorum. Süt sağmak ve saklamak hemen hemen her annenin yaptıgı bir durum😊 hem bebeğine daha fazla süt vermek hemde daha çok süt üretmek ister😊 Sizce manuel göğüs pompası mı yoksa elektronik göğüs pompası mı iyidir? kullandığınız yada kullanmayı düşündüğünüz hangisi fikrinizi öğrenmek istiyorum. siz ne düşünüyorsunuz 🙏🏻😊