annemsii 32 haftalığız hanımlar napabilirim kaşındım var travogen kullanabilirmiyim veya önerebileceğinz bişey ? Yanma yok kaşıntı var vajina dudaklarının en ön tarafında kusura bakmayın bukadar açık yazmak istemezdim?
zmrtcskn annemsii mantar olabilir canım eğet mantarsa kesinlikle şeker i hayatından çıkar isviçredeyim ben aynu şey bendede oldu hatta ileri boyuttaydı kaşıntıdan duramıyordum sonra vijinal kanama yaptı bende doğuma kadar kesinlikle şeker yemeyeceksin demişlerdi fitil vermişlerdi
Deletedmom00260 annemsii Ben acil durumlarda doktoruma telefonla ulaşıyorum. Önemli gördüğü bir durum olursa gün içinde çağırıyor . Sen de arayıp görüşebilirsin.