Nasıl gidiyor anneler benim belim koptu kopacak . Bacaklarım da uyuşma var , bu aralar çok tansiyonum düşüyor, arada ağrım oluyor sizlerde de varmı?? Bir de hazırlıklar nasıl gidiyor benim daha çoğu şeyim eksik ve yapamıyorum. Bebeğimin elbiselerini de ütülemedim çok geç kaldım öyle değil mi 😣 pazartesi de ilk defa eşim olmadan hastaneye gidicem . Bakalım ne olacak . Sizlerde durum ne ??