Kızlar 14. Haftamdayım bugün cinsiyet için muayeneye gittim daha önceden 2li taramam ve USG kontrolüm yapıldı temiz çıktı hiç bi sorun yoktu. Doktor bugün bebeğimin ensesinde ödem olduğunu söyledi moralim çok bozuldu. Yarın farklı bir hastaneye gideceğim bu durumla ilgili bilgisi olanlar var mı