Lindam eşimi özellikle oturma odasına biz gönderdik kızımla horluyor diye 🤭🤭o kadar uğrasıp çocugu tam uyutuyorum hop Bi horlama tekrar basa dön. Ayrıca her seste o da benimle kalkıyor çok fazla çalıştığı için kıyamadımda.akşamları işten gelince baya yardımı oluyor zaten. O yüzden cok zorunda kalmazsak biz kızımla yatak odasındayız oda oturma odasında herkes mutlu 🤭