Selam kızlar ; 1.5 yıllık evliyiz eşimle ve ilk günden beri inanılmaz derecede uykuya düşkün elinden gelse üst üste iki gün hiç uyanmadan uyuyabilir 🤷♀️Herşeyiyle maşALLAH dört dörtlük ama bu uyku meselesi beni sinir ediyor🙄 Biz çocuk için oda yapmadık çocuğun beşiğini yatak odamıza koyucaz. Çocuk odamızda da misafir için bi bazamız var eşim çocuk doğunca ben o bazada yatıcam diyor. Gülerek söylüyor hatta Bazen ciddiye almıyorum ama bazen de korkuyorum çocuğa tek başımıza bakıcaz ve o bana yardım etmezse çok zorlanırım. Uykucu eşler baba olunca yardımcı oldu mu annelere merak ediyorum. Yada Ne yaparsam yardımcı olur bana Doğuma 1 ay var 🙊