Merhaba anneler ve anne adayları. Bir soru ile karşınızdayım. 19 haftalık hamileyim ve ilk 3 ay özele gittim ve hiç memnun kalmadım. Daha sonra Bilkent hastanesini önerdiler ve burada kontrollerime gidiyorum. Ankara bilkent(şehir) hastanesinde memnun kaldığınız kadın doğum doktoru önerebilir misiniz🤗