Gmzeahr takviye catlak kremi alabilirsin badem yagi hindistan cevizi yagi sür ama ben genede çatladım doktor genlerle alakali dedi hala yag krem kullaniyorum 39+2 oldum en azindan catlaklarim kurumadi canim yanmadi çatlaklardan inşallah dogumdan sonra kendini vucut toparlasin catlak tedavisi yaptiricam