salam canım Men azeriyem sizde nasıl oluyor konturoler bilmyorum ama bende 26 haftalık ultrasona gitdiyimde banada aminyon suyun fazla dediler doktorum böbreyimde sorun oldugunu soyledi 15 günlük ilac tedavisi aldim. ha birde şeker tuz kullanimini azaltdım. bi günde max 1 bardak cay 2 bardak su icdim. 30 haftamda doktora gitdiyimde sıvıda azalma oldugunu soyledi. bizde şeker yüksek oldugunda böbreklerde sorun oldugunda içdiyimiz su cay filan aminyon sıvısına dönüşüyormuş ve bebek cook haraketli oluyor. Erken doğum riski falan oluyor kordon bebeyin bogazina dolaniyor