Seymaert 40+3 olduk uygulama bile attı beni ama benim bebem hala gelmedi 🤣 pazartesi açılma var mı diye bakılacak az Bi sancım çıkmıştı. Açılma olması için ne yapmam lazım yaa doğurmak istiyorum 😴😴
Misskokulumm Prens12_annesi tekrar yüklemeye gerek yok yeni tarih eklemen lazm 😊ben 2 ay önce doğum yaptim burayı terk edemiyorum uygulamaya girebilmem için tekrar tarih girmem gerekiyodu su an uygulamada 5 aylık hamile görünüyorum 🤣🤭