Pnryn Merhaba bir düşük bir dış gebelik gecmism vvar sjmdi yine bebek var ama doktorum dış gebelik olabilir dedi 😔 iki gun arayla test yaptırıyorum 36, 57 ve 84 cikti sizce nasil 4. Hafta +3 gün
AATozarr Pnryn Beta değerin çok istenilen değer de artmamış ama artmayacak anlamına gelmez İNŞALLAH dış gebelik değildir 😔
ebruuu_15 Pnryn merhaba 😍 ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 9. Gün beta değerim 17 ile başlayarak iki kata ilk zamanlar çıktı sonra az az artmaya başladı hala da öyle bugün 7 haftalık olmamıza rağmen hala beta 707 çıkıyor iki günde bir takip ediliyor dış gebelikten şüpheleniyorlar ama kimyasal gebelik de olabilir diye iki günde bir takip ediyorlar benimde umudum kalmadı ama allahtan Ümit eksilmez diyoruz ve bekliyoruz 🙏🏻
Deletedmom2224 Pnryn değeriniz gayet iyi artıs göstermiş bende 62 değeriyle gebeliğimi öğrenmiştim herkeste değişiklik gösteriyor. Dış gebelik olup olmadığıysa hcg değeriyle belirlenmez ancak tuplerde bebek görülmesi lazım öyle belirlenir onun belirlenmesine de daha çok var şuan değeriniz gayet iyi artırmış
AATozarr Pnryn Yani ne desem bilemedim İNŞALLAH geç döllenme olmuştur da yeni yeni beta yükseliyodur diyelim içimizi ferah tutalım
Pnryn Ovulashon testi takip ediyordum 13unde yumurtlama gunu ama döllenme gec olabilir mi yine de cok teşekkürler bu arada
AATozarr Pnryn Ne demek keşke elimden birşey gelse peki daha önceki düşüğün ve dış gebelik için herhangi bir genetik test yada başka testler yapılmadımı sana
Zezemeze Böyle olup sonra düzelenler gördüm ben. İyimser olun ve tevekkül edin Allah hayırlısını versin.