Deletedmom00260 Bunu yaşayan var mı? Son bir ayda bende oldu . Acaba normal mi? Doğum sonrası düzelir mi?😣
TubaKorkmaz Deletedmom00260 benimkide simsiyah koltuk altımda öyle ilk hamileliğimde geçmişti bundada geçer yani geçiyor ;)
Gnl-grb Deletedmom00260 canım benim bildiğim o çiğit oluyor çil gibi kararıyor bazen kahverengi oluyor o her hamilenin başına gelebikr kimünin yüzüne kimğnin bikini bölgesine kiminin göğsüne su an benim gögsümde vat iğrenç bit görüntü doğumda gider inşllh sıkma canını
ikincimucize Diğer hamileliğimde bikini ve koltuk altım simsiyah olmuştu doğumdan sonra düzeldi bi çok kişide de gördüm geçiyor yani dert etme 😊
Deletedmom00260 ikincimucize inşallah geçer acayip kötü oldum bir anda oldu sanki bu aya dek normaldi
ikincimucize Deletedmom00260 dert etme bende kötü olmuştum eşimin yanında utanıyordum uzun kollu giyiniyordum ama şimdi çok takmıyorum sonradan geçtiğini görünce 😊
Deletedmom00260 zelis63 30 olacağız ama yaklaşık bir ay önce hafif başladı fark etmiştim ama bu kadar olacağını düşünmedim