ezghsynn Hanımlar merhaba, ben 20 haftalık hamileyim. Şu ana kadar çok şükür hiç bir problem yaşamadım ama son zamanlarda göğsümün birkaç parmak altında bi acı hissediyorum böyle yara acısı gibi ama dışardan görünen bişey yok. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Memoss ezghsynn benimde aynıydı bi kaç haftadır hafifledi sanki yara varmis gibi ama dışardan bisey yok 🤷♀️
Ftm-Srgn ezghsynn canim benim de oyle oluyordu bebegin saçı cikiyor ondan korkma benim de acayip agriyordu ama dışardan birsey yok gibu duruyor.Icin rahat olsun ama acısı cok kotu sonra belli bir sure sonra geciyor.
Esmayusuf33 ezghsynn benimde gogus kafesimde oluyordu sanki curumus gibi hissediyordum ozellik yan yattigimda sonradan gecti
Memoss 38 haftaligiz bi aydan çok çekiyorum acıyı sağ tarafımda yattigim zaman bile şu bir haftadır iyim sanki yara iyilesirde tatlı bi kaşıntı kalır öyle su anda
Kkalaner Bende 35.haftadayim aynı sıkıntıyı yaşıyorum hatta sağ tarafıma donemiyorum batiyor icerden çürümüş gibi canımı yakıyor.Doktoruma söyledim ayaklarinin gogusumun altinda olduğu söyledi doğuma kadar yapabilecek bişey yok dedi 🙄
Se19 ezghsynn esime okudum yazdiginizi :) bende ayni boyleydim. Bocek falan mi isirdi ki diyordum. Ya da guneste orasi daha mi cok yandi ki diyordum...Doktorum anesol dihe bi krem vermisti hatta ama gecmedi. Karnimiz buyuyor gerilmeye basliyor ondan diye dusunmustum. Ayni yerdeki o aci, yerini sonradan kasinma hissine birakti. Kasiniyor ama acidan kasiyamiyormussun gibi... 35.haftamdayim o aci hala var. Yalniz degilsiniz ;)
Guguk ezghsynn bebeğin pozisyonundan kaynaklı bir çok kişide oluyor aynı sorun. Biraz değiştirirse yerini rahatlarsınjz
kertenkeleannesi ezghsynn aynı şey benimde 20li haftalarda başladı ama sadece sağ göğsüm. O taraf çürüdü diye düşünüyorum 33haftayım şuan🥺 doktoruma da sordum dahiliyeye ortopediye hepsine gittim görünürde bişey yok sadece yanma var bişey bulamadılar. Bepanthol sürüyorum öylesine ama geçirmedi doğumdan sonra geçer diyo doktorum bilemiyorum
Gnl-grb ezghsynn karnın büyüdüğü için egelerin agrıyordur benimkide cooook agtıyor evde sütyensiz geziyorum o bile acıtıyor