Musuko Kızlar bebeğimiz 34+3 te. Henüz dönmedi. ilk gebelikte doktor 32-34 arasında döner dedi ama hala dönmemesi benı endişelendirdi çünkü normal doğum olsun istiyorum.
Sema1994 Musuko ayniyiz cnm haftamzla gunumuz ayni😊 sali gnu doktora gtcem en son bnmki de dönmemişti ama bu aralar kasıklarim da oynama hissediyrm kadasmi blmiyrm hareketlenme vr orda baski felan vr bakalm ne dicek doktorm
Thrmt_19 Musuko 32de ters demisti. 36 da gittigimde dondu dedi. Bende cok endiseliydim sizin gibi cok sukut dondu🙏
Musuko SerpilAkbulut Sağsalim doğmuş tabı cok şükür sezeryan veya normal fark etmez ama normal olmasını istiyorum önceliğim öyle olması
[silindi] Musuko 30. Haftada döndü canım. Ama bu aralar yan duruyor gibi hissediyorum inşallah tekrar dönmüyordur. 35+1 olduk
Prens12_annesi Musuko ya keşke bu soruya cevab verebilsem ama benim inatcı oglan daha dönmedi ve hiç niyeti yok gibi😫😫