Mrblar arkadaşlar belki tanıyanınız vardır beni buralar dan😀bnde 36.haftada ani bişklde 2.bbişimi dünyaya getirdim evet başlayalım heyecanlı serüvenimize.24 kasım pazar günü gündüz eşim ben ve kıızım caddeye çıktık alışveriş için bayaa bi gezdik dolaştık sonrasında sahil kenarına gittik yiyip içip eğlendik ailecek çnkü sabahına eşim şehir dışına işe gitcekti sonra eşimn anneannsilere çaya gittik gece 12 di eve gldik eşimin çantasını hazırladım kızımı uyuttum eşimde uyudu sonra saat 1 de bir sancı tuttu beni Allahım dayanılır gibi deil ogun nohut yemiştim ben gaz sancısı diye düşünyrm ve sancı gldikçe tuvalete gitme isteği hep idrarımı yptım azar azar gelen sancıda arkadşkar bu gel git tam 1 den 5 e kadar devam etti artık sancılarım 30 dkkdan 15 e 15 den 7 ye ve 7den 3 dkkda bire düştü eşim 6 da işe gitcekti 5 te uyandrdım ki gitmeden hastaneye gidip gelelim diye erken olduhu için hiç doğum yapcagım aklımın ucundan bile geçmiyordu sonra hemn apar topar en yakın hastaneye gittik ve nst ya baglandım Allahım nst deyken sancı bir giriyor dayanılmaz sonra temzlkçi geçiyrodu ona seslendim dedim dayanmıyrum ben çıkarın bunu ebe geldi ebeye yalvaryrm tuvalete götür beni diye hayır götüremem dedi belkide doguryrsun dedi hemen çatala çık muane edym ondan sonra dedi snra bi muane etti tam açıklık dedi hemn dktru çagrın bebek geliyor dediler sonra dktr geldi ıkın Allah ıkın Aşlahım dayanılmaz birşey 2.dgumm ve çok zorlandım ilk kızımı 2 ıkınmada dgrmuştum ama bunda birraz zorlandım sonrasında çablarımın sonucu olarak 2800 kg olarak minik paşam dünyaya geldi çok ama çok masum bir melekti resmn onu görünce tüm acılarım geçip gitti ama okdr çok yıprandımki anlatamam kızlar bünyem artık yenik düştü çatalda bir titreme tuttunzangır zangır aşırı kan kaybettmiştim zaten sonra beni odama çıkardılar erken dgm oldugu için bebişim 2 saat sonra geldi ama o 2 saatte çok kötü şeyler gçrdim bian gözmn önü karardı ve bilincimi kaybettim sadece yanımda refakatçime gözmn önü karardı dediğimi htrlyrm somra kendi me gldiğümde soğuk terler dökyrdım cihazlara baglıyım 4 serum 1 ünite kan veeilmiş bişkldeydi rahimde kanamam açılmış ve ben kendimden geçmitim sonrası iğneler ve ilaçlarla toprlandım azda olsa sonra beebişim geldi hemn emzirdim sütüm de geldi çok şükür şuan evdeyiz çok şükür ama erken doğum oldugu içün sarılık başlangıcı var miniğimde yarın tekrar gidices eğer değerleri düşmrdiyse yatış istickler inşlhh düşmüştür lütfen dua edin minğime arkdşlar çok uzun oldu kusura bakmayın lütfen hakkınızı helal edin sorularınız varsa eğer cvblayablrm ayrıca uygulamaya göre daha 20 günümüzz var doğuma 😂😂😂okuyan herkese tşkrrlee😍