18 ekim son adetimin başlangıç günü bugün beta hcg değerim 1772 çıktı. Ultarsonda GA 5w+5d gözüküyor ama doktor 4 haftalık 3 gün gecikmeli dedi geç döllenme mi demek ya da gelişim geriliği mi var? Kese çok küçük 10 gün sonra gel kalp atışını duyarız dedi. Böyle tecrübesi olan varsa nolur bilgilendirin benide