Leyla9292 Çok şükür sıra aralık annelerine geldi bizde bu ay kavuşuyoruz çok şükür doktorumuz büyük bir ihtimal 12 aralık dedi bakalım bu hafta içi gidip net öğrenecem.. hâlâ inanmıyorum yarın 1 aralık şafak geçmiyordu aylardır resmen
Guclu Antalyali_07 geciyo yaaa bi şekilde günlerde ama heyecan olunca çok uzak geliyo işte beklenen gün