Kizlar yaa normalde cok sukur cok tuylu degilim azicik cikio ama o bile rahatsz ediyor beni 😁 Kendime lazer cihazi almistm cokda memnundum tabi suan ozel bolgeme atamiyorm .Ben daha bu aydan yani 4 ayda zorlandim ya kacinci aya kadar alabldinz doguma girerkwn aldnz mi ..Cok hassas Ozel bolgem kuafore yaptramiorm yakiyorlar kendim yapinca hicbirseycik olmuyor napsamki kafama takildi bir alsam 2 ay abartisiz goturuyor cunku zaten az .Siz nasil hallediyorsnz ..Normalde kuaform her isimi kendim hallediyorm .. Bacaga kola kol atina lazerle devam ama ozel bolgeye maalesef cok zorlandm agda yaparken😖😖