Zade Karamelek- Benim 36. haftan dolsun öyle konuşalım demişti :/ 12 sinde öğreneceğiz bakalım inşallah
Karamelek- begrich benim normalde son adet tarihime göre 39+1 oluyor fakat önceden gittiğim doktorum adet tarihimi 1 hafta ileri almıştı geç döllenme demişti ona göre de 38+1 oluyor yani acaba erken mi oluyor diye korktum
begrich Karamelek- 37den sonra miadında Doğum oluyor canım. 38de olsa erken sayılmaz yani. Doktor mutlaka gelişimine göre tarih vermiştir. Erken almak istemez