Seymaert Annecikkkkk kuzum kimseye söylemeden git kestir. Çevreden o kadqr şey duyarsın ki tereddüt edersin. Ben eşime söyledim kestirdim direk 🤷♀️
Aras-Altay Annecikkkkk çocuğun ömrü kısalır derler hep eskiler her ne kadar batıl inanç olsa da ben inanıyorum benimde kesime çok ihtiyacım var ama şunun şurasında az kaldı bekliyorum
AysennHE Annecikkkkk ben 15 haftalıgım iki kere kestirdim ilk kesim hoşuma gitmedi bida gidip kestirdim korktum endişelendim bende ama araştırdım bişey olmuyor diye duyunca cesaretlendim inşallah bişey de olmaz Allaha emanet
Mervezumra Aras-Altay bende sizdenim inanmasam da cesaret edemiyorum birsey olsa aa bak ondan oldu diye suphe duser icime sabrermek daha iyi
glnzk Aras-Altay kurban olayim bacım daha dogmamis bebegin ömrü niye anasının sacini kesmesiyle kısalsın ya tovbestagfirullah hemde bu dünyada alacağımız nefes belli yaşayacağımız sure belli yanı şaçla kılla kısalmazda uzamazsa cok saçma valla burda cok gordum bu postu inanmakta cok saçma 😣🤷♀️
Mickeylover Çocuğun ömrü kısalır diye bende duydum pek inanmam ama ben de kestirmiyorum eşimin ailesi inandığı için. Batıl bir inanç ama inanan da çok sanırım eskiden geldiği için. Yoksa bilimsel bir şey yok saç boyasındaki kimyasal gibi.