Ben pıhtılaşma için kleksan kullanıyorum.Doktor 10 tane yazdı.1 günden 1 vuriluyo göbekten.ve ilaç içiyorum.Kurantil diye.oda 1 ay.6 aylık daha
Doğuma 1 ay kala bırakılmalı bence bu ilaçlar.Çünki doğumda kan akarsa durduramayabilirler.Pıhtılaşma geç olur.