Kubradem Hanımlar bugün sabah sezaryen oldum spinal. Karnımda çok ağrıyor dikişlerim acıyor. Gaz çıkaramadım hala küçük abdest i yapıyorum bez taktılar 3 kere az az yürüdüm ama rahatlamak için tavsiyesi olan tecrübeli anneler varmi
Sghslove Kubradem ay canım bende salı günü spinal sezaryen olucam en büyük korkum bu gaz ve kabızlık sorunu Allah yardımcın olsun. Bebeğine de uzun ömürler 💕🙏🏻
Muge0609 Kubradem Kimyon Kaynattır Birine Ve Onu İç Kimyonun Hiçbir Zararı Olmaz Yada Rezene Deneyebilirsin. Çok Geçmiş Olsun Umarım Gaz Sıkıntını Atlatırsın
turker_meryem_yavuz kimyon en iyi gelen şey humana nın kimyonlu rezene çayı vardı hatta zamanında ben o çayı kullanmıştım hala mağazalarda filan vardır muhakkak öneririm.
Slinn Kayısılı meyve suyu ve normal suyu bolca içerek ilk gün çıkardım az da olsa. Konpostosunu da için kolaylaştırır