Kızlar 15 haftalık hamileyim . Düşük riskim falanda Yok çok şükür hiç kanamam lekelenmem de olmadı ama az önce tuvalete gittim sildim kendimi peçete de iğne ucu kadar bordo bi leke gördüm iyice baktım dağıtmaya falan çalıstım leke gibiydi bilmiyorum sonra sürekli silindim tuvalete gittikçe ama hiç birşey Yok kafam karıştı 😞 tuvalet kağıdına baktım temizine üzerinde kahverengi siyah boya gibi şeyler vardı emin olamıyorum ne yapmalıyım 😐