Kızlar 16 +2 yim .ne giysem beni sıkıor.bimden hamile pantolonu almştm xl o bile sıkıyor her kıyafetimin kenarını kestim ama ne fayda sıkıyor çekiorum taa yukarı yine rahatszm sıkıo gbi gelio.nolur bi kıyafet önerin tesettürlüyüm bu arada.46 beden pantolon aldım lcw dan kumaş gibi onlar bile beni bunaltıor çıldırcam artık