Aysglcnbz kızlar bizde 12 haftada gittik 1i erkek 1i kıza benziyor dedi ama hazırlık yapma dedi sonra 2 hafta önce gittik 2side erkek dedi ama yine aralığın 2. Haftası kontrol verdi detaylı ultrason ile bakılıcak dedi yani hazırlık için istersen bekle ama beni tedirgin etti 2 tane zıbın aldım heycanla hanı nazırlığı olsun derler ya öylesine olmasa değişirim bakalım artık doğum 1-5 mayıs gibi ama belli etmez riskli bi gebelik çünkü normal doğum gidiyoruz ama aksilik olursa sezeryana başvurucaz özele gidiyorum bende. Sağlıkla gelsinler inşaAllah🤲🏻🤰🏻🤰🏻🥰