Ben devlete gıttım baya detaylo bakıldı rapor yazıldı. Hıc tahmın etmedıgım kadr ıyı gectı ve baya dıkkatlı ıncelendı ıkı kısı tarafından hatta snra docentte geldı ınceledı en az 15 dk surdu. Ama randevu almak gercekten cok zor. Bıraz elınızı cabuk tutmanız lazım. Bır ay onceden baslamanız lazım . Ben zeynep kamıl oya demırcıye gıttım bu arada