12+5 im bende dün öğrendik bizde erkek olduğunu aslında belli oluyor doktorun insiyatifine kalmış söylemek kimisi söylemiyor sizinkide değişmez bence. mide yanması içinde gaviscon kullanabilirsin bende çok çekiyorum mide yanması ve ağrısından kana karışmadığı için gaviscon önerdi doktorum.birde ilk doğumunsa Haziranın ortasını bulur doğumun