Gazel0606 merhaba benim 18. Haftamda görüldü açıklık haftam ileride olduğu için amniyosentez yapıldı yani bebek kesesinden 3 tüp su çekildi yoksa serklaj atılırken kese patlayabilirdi ardından serklaj yapıldı 2 gün gözetim altında kaldım hastane de taburcu ettiler tabi dikkat etmemiz gereken bazı şeyler vardı mesela Doğum yapana kadar ilişki yasak sürekli yan yatman gerekiyor ben ev işi yemek dahi yapmadım saolsun kaynanamla annem geldi hep yanıma bu süreçte sadece yemek ve lavabo ihtiyacı için kalktım yerimden ara ara evde turladım doktorum kafede çay bile içmeye gitme son kurşunumu kullandım dedi dikiş atarak o günden bu yana hep yatıyorum kontrollerime gidiyorum sadece şükür 33. Haftaya gireceğim 36. Haftam da dikişler alınacak sonrası Allah’a kalmış ne zaman gelirse o zaman da Doğum olacak hayırlısıyla ☺️