Muallimannecik Sibl8 benimde o şekildeydi o haftada kontrolüm vardı ultrasonda başı aşağıdaydı demek ki kafasını vuruyomuş birde büyüyo artık yukarı çıksada başı yada ayağı aşağıda oluyo
gulsenkonakli Sibl8 pozisyonel olabilir, artık her yerdeler çünkü. 28 Deyiz bizde. Kasıklarımda, kaburgamda, midemde.. her yerden darbe alıyorum😊
tubizm Sibl8 daha bugun sordum doktoruma 31+5 im ve benim de asagida bebis. rahim uzunluguna bakalim gayet guzel, genetik olabiliyor gobegin asagida olmasi dedi.
Sirin_beyza Sibl8 hiç çıkmadı kuzum bebeğim asağıda hep o yuzden kasıklarım ağrıyor fazla yürüdüm mü bası yapıyor