Emirefedefne15 Alya123 1incide cahillige denk geliyor sanırım ikincide herşey bilindiği için karışıyor duygular ☺️
Alya123 Emirefedefne15 aynen 😬 hiç bişey bilmeden gitmek daha güzel 😁 şimdi duygularım karışmış durumda ☹️ Herkes çok daha kolay olacağını söylüyor ama 🤷♀️ İnşallah öyle olur 🤲🏻
GGD Deletedmom003 vermiyorlar zaten canım annem Allah razı olsun geldi bende bu gece tavuk suyuna çorba yaptı bol karabiber ve limonlu biraz iyi geldi.🥺
eyvahanneoluyorum Sol kasığımda ağrı oluyor 3-4 gündür. Bazen bıçak saplanıyor gibi. Acı çekmek sorun değil de her seferinde acaba bebeğe bir şey mi oldu, erken mi geliyor diye düşünmek en kötüsü 😔 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Aslisuvay Kızlar biz 33 hafta olduk ve gece bazen eşim sola doğru çeviriyor çünkü ben dönemiyorum agirlastim ve belim kitliyo bu durumu yaşayan varmı