Elif_sahra60 hiçbir şey😁 doğum odasında ikram olayı bana çok saçma geliyor. Lohusasınız, akıntı kanama süt akması vs allah ne verdiyse batıp çıkıyorsunuz, dünyaya gözlerini yeni açmış bir can ve her şeye çok duyarlı. Bir de gelenin ikram yiyecek kadar durması ne korkunç olur🤦🏻♀️ Yani şahsi fikrim😊 2. Bebeğim bunda da bir şey vermeyeceğiz o nedenle.