Kızlar 10 haftalık hamileyim ilk haftalarda kendime beslenmeme çok dikkat ederdim 3 lt su icerdimm özellikle son 1 haftadır 1.5 lt den fazla su içemiyorum ve canım asla yemek yemek istemiyor akşam midem bulanır gibi oldu nesfit ile sütü karıştırdım yedim hiçbir şey canım istemiyor faydalı faydasız herhangi birşey bu durum üzüyor beni sizler nasılsınız beslenmeniz yolundami bunlarin bebeğime bir zarari olur mu