Bazen karnım çok şişiyor, sanırım gazdan kaynaklı oluyor ve bu da sancı veriyor. Hamile değilken böyle durumlarda sıcak su torbası koyardım karnıma iyi gelirdi. Şimdi çekindiğim için sorma gereği hissetim. Gebelikte sıcak su torbası kullanılabilir mi ya da nasıl kullanmak doğru olur 🙄