Asfa27 İkizlerim olacak inşallah ama ben nasıl hazırlık yapıcamı bilmiyorum neler almam gerekiyor kaç tane almalıyım. Bebek odasımı anne yanı beşikmi deneyimli anneler ve alışverişi tamamlamış anneler bekliyorum önerilerinizi
Deletedmom124 Asfa27 psikologlar ilk 2 yıl bebeklerin odaya değil anneye ihtiyaç olduğunu düşünüyor bence anne yani beşik hatta yataklara montelenen yataklar var onlardan almanızı tavsiye ederim gece hem sizin için kolaylık olur hem yavrularınız sizin kokunuzla daha rahat eder düşüncesindeyim
Mervezumra Asfa27 odasiniza besik alin bence 2 yildan once oda yyapmayin 😊 tulum alabiilirsiniz zibin alin bol bol ama cokta almayin cunku cabuk buyuycekler 7-8 takim alsaniz yeter bence zaten hersey ayaginizim altinda lazim oldukca alirsiniz
Sghslove Asfa27 ben bir bebeğin eksiklerini bitiremiyorum canım 🥰☺️ Çok ihtiyaçları var maşallah ama duyduğum en önemlileri çıtçıtlı atlet, önlük, Müslin bezi, çorap bunlardan bol bol al dedi herkes
pyymamm Asfa27 hastane cıkısları, zıbın, cabuj buyudugu için biraz buyuk alırsınız alt üst takım corap battaniye sampuan küvet vs. Anne yanı sart bence , bebek arabası . Bunları ana seyleri aldınız mı geri bişey kalmıyo
Deletedmom124 Asfa27 canım cinsiyetleri belli ise haftan ilerledi ise ağız mendillerini zibinlarini aletlerini kulotlarini bezleeini ıslak mendillerini sampuan bir alışverişe cik aklına hersey gelecektir eksik bitmez açık konuşmak gerekirse