Asya2020 Haftadayım bu aralar sürekli tansiyonum düşüyor kötüleşiyorum eve tansiyon aleti almaya karar verdim bildiğiniz güzel kullandığınız tansiyon aleti varmı kızlar ya
kitapkurdu Asya2020 benim ilk hamileliğimde düşüyordu ikinciye önlem amaçlı aldım 😊 çok şükür bunda düşmüyor. Hep normal
kitapkurdu bilaloguzunannesi https://m.epttavm.com/item/81190461_omron-m2-hem-7121-e-koldan-olcer-tansiyon-aleti?gclid=Cj0KCQiAw4jvBRCJARIsAHYewPPrX0ixlKgejGy_mvwiN1dJOMovoGz4-rTM0r-QzMP5McHCuXlLGCYaAoAgEALw_wcB
Hkmt Asya2020 hayir soylemiyor ama 12/8 i gecerse yukselmistir sen anlayabilirsin zaten ya da 9/5 i düserse dusmus demektir baya nabiz da olcuyor
bilaloguzunannesi kitapkurdu benim geçen 5 e kadar düşmüş zaten o an ayakta isem direk yere düşüyorum ve hiçbirşey hatırlamıyorum 2 defa oldu inşAllah bir daha olmaz
kitapkurdu bilaloguzunannesi amiin cümlemizden. Başın döner tansiyon düşüklüğünde miden daha fazla bulanır bunlara dikkat et. Tuzlu şeyler yemeye çalış özellikle ayran iç. İnşallah geçer bir daha olmaz ☺️
Asya2020 Kızlar allah razı olsun şu sıralar tansiyonum sürekli düşüyor bir anda gidiyorum yataga bile uzanamayacağı kadar halsiz düşüyorum o an kendimden geçiyorum hiç olmazsa bu alet bakarım kötüysem doktora göstericem :(