ebruidil Bilgeninannesi benimki 28 haftaya kadar aşağdaydı hep sonra yukarı çıktı dogumda artık ebe bastrdida öle indi 😂
Yildizim5 Nurvec 18. Hafta hissetmeye başladım şuan 19+2 daha iyi hissediyorum aşı ilk doz içinde haftaya gideceğim yani 20. Hafta
Hazal06 Bilgeninannesi 20 +3 günluk hamileyim ama hissetmiyorum sürekli hafif sanci gibi birşey sol tarafıma geliyor ama bebek hareketimi bilmiyorum
Bilgeninannesi Hazal06 ilk zamanlarda böyle pıt pıt şeklinde hissedersiniz sonra onlar çoğalır şu aralar hatta 2 hafta içerisinde hissetmeniz lazım ama sancı şeklinde olmaz hissettiğinizde anlayacalsınız 😊
Hazal06 Bilgeninannesi çok istiyorum hissetmeyi pıt pıt sesi özellikle sol tarafıma yatınca duyuyorum
Bilgeninannesi Hazal06 o zaman hissediyosunuz işte böyle başlıyo sonra ilerde diyeceksiniz ki azcık uyusa da karnımda tekmelemese ben de uyuyabilsem 😅
Hazal06 Çok tşk cnm çok güzel bir duygu gerçekten rabbim bana bu duyguyu 8 sene sonunda yaşattı şükürler olsun Allahım tüm olmayanlara versin
Guguk Nurvec 31 oldum bugün 25 den beri yukarıda. Yani erkekler aşağıda olur diye bişe olduğunu sanmıyorum
Merve_1750 Nurvec yok daha dışarıdn belli olmuyor içeriden hissediyorum eşimde gelip gelip bakıyor hissetmeye çalışıyor ben kıpırdıyor dedikçe merak ediyor
ipekworld Nurvec 17. Haftada ilk doz 22. Haftada 2. Doz oldum hareketlerini net olarak 20. Haftada hissetmeye başlamıştım