Afrakurt benimki hiç oynamadı şimdi oynuyo nst de sanci çıkınca doktorum gece rahatsizlanirsan alırız yoksa da pazartesi günü alırız dedi yarın yine gidip nst cekilicek onda bi sıkıntı çıkmazsa inşallah pazartesine kalır ciğer geliştirici yapıldı her ihtimale karşı tansiyon da var riske atmak istemedi ama bugün ki korku beni mahvetti