zengooo sizinle kıyaslanır mı bilmiyoeum ama bende ilkte bir kimyasal bir düşük yasadım sonrasında genetik testler yapıldı tiroitlerim az calıstığı ortaya cıktı. Ve su an gittiğim doktoruma görünmüştüm genetik testlerim cıktığında da o şeker yüklemeside yaptı bana direncim olabilceği için ilac kullandım en alt sınıra yakın sayılırdı değerim . Sonra ilac kullandım direnc için olanı bırakalı cok oldu hamile olunca ama tiroit ilacımı kullanıyorum . Su an 23+5 hamileyim ilacları düzenli kullanınca değerleri düzenleyince kalırsınız sizde ki benim pıhtılasmamda vardı iğnede kullanıyorum su an