Selinsu Doğumu mecburen devlet hastanesinde yapicam. 2 devlet hastanesi seçeneğim var. Suanki doktorumdan memnunum ama bulunduğu hastane çok donanımlı degil eski yani. Diger devlet hastaneside yeni daha donanımlı. Sizce yeni olan hastanedeki doktorla mi devam edeyim hastane iyi diye yoksa simdiki memnun olduğum doktorumla mi devam ediyim bulunduğu hastane cok donanımlı yeni olmamasına ragmen. Kararsiz kaldim🤔🤔
Deletedmom124 Selinsu valla doktorundan memnunsan doktorunla kal derim canım imkan olmayan şehirlerdeki insanlar ne yapıyor doğuda bulundum hastane berbattı doktorların çoğuda öyle gelmeye yakın bir doktor gelmişti bir kaç defa muayene oldum doktordan memnun kalmıştım ben kesinlikle doktoru seçerim hastane ne kadar iyi olursa olsun doktor yetersiz ise bilgi konusunda da bir işe yaramaz diye düşünüyorum
Purple13 Selinsu vala benim için önemli olan doktorum. Şu an özeli bırakıp devlete geçse yada muayenehane açsa giderim peşinden. Doktora olan güven çok önemli benim için🙂
begumseker Selinsu bence doktor önemli ya.. şuan biz de hastaneyle problem yaşıyoruz süsleme fotoğraf konusunda bi türlü anlaşmaya varamadık.. 5 senedir de aynı doktora gidiyorum doktorumu sevmesem bi dk düşünmem yani..😑
Kumsalinannesii Selinsu bende Hastaneyi sevmiyorum bunu yönetime bile söyledim Dr için buraya geliyorum diye😉 Devlet hastanesinde kendi Dr un girecekse doğuma tabiki Dr ama hijyen ve donanımda önemli bi yandan
Selinsu Deletedmom124 bide basindan beri bu doktorlayım sanki aramizda bi bağ oluştu ondan çokta bırakmak istemiyorum 😄
Deletedmom124 Selinsu bırakma o zaman canım bu kadar doğum yapan nasıl yapıyor o hastanede aylık kalacak değilsin ya 1 gün doğum yapıp çıkacaksın
Gulbgn Selinsu cnm devlette dogum anında Dr sevme sansın yok o an dogum hanede hangi Dr varsa o yaptırıyor Yenı hastane daha ıyı olur tek kışılik odaları olur temizdir en azından
Duygu35 Selinsu bana göre ikiside çok önemli hastane iyi olup doktor pis olursa kötü doktor iyi olup hastane yetersizse o da kötü 🤷♀️
Duygu35 Selinsu ama bildiğim kadsrıyla devlette doğum sırasında rast gele doktor giriyo doğuma hatta bazı hastanelerde ebeler yaptırıyo doğumu doktor bile değil sezeryansa nöbetçi doktor kimse o giriyo
Duygu35 Selinsu bi arkadaşım ikinci sezeryanını olacaktı doktoruna sorduğunda doğum için verilen günde kim nöbetçiyse o girer doğuma demiş kıza bilmiyorum yani canım belki hastaneden hastaneye değişiyodur 🤷♀️
Ftszgn Bence hastane de doktor da önemli, bazı hastanelerin bebek yogun bakım üniteleri berbat ,herşeyi düşünmek lazım bebek belki 2 3 gün kuvezde kalmadı gerekecek. Gelismis bir hastane cok onemli